About Me

My photo
Earn money ah~ earn money~ Watch movie ah~ watch movie~ Eat buffet ah~ eat buffet~ Go travel ah~ go travel~ (=^.^=)miao~! get on on Facebook eewei@msn.com

20 March, 2008

thank you Clarins, thank you Thomas, thank you every1

last 2 days things start going right and fine. Nothing big and serious happen... just lost my touch n go card days ago when I work. Haiz~

Let's see what happened today which make me feel better......

今天想说去逛街买eyeshadow 因为后天还有工作应该要用到黑色吧。。。就去Midvalley逛了很9 看了很多家结果我买了CLARINS的黑白眼影。可是比其他品牌的贵一点。。。因为如果我买那个加$20就可以拍照啦。。。所以就花了140买2个眼影+拍照。OK啦~至少我还开心,还认识了那里的photographer, William。遗憾的是我忘了去谢谢那里帮我化妆的Thomas, 真的好想谢谢他的说 帮我画了那么棒的妆!算是一个大胆的尝试 真不错的彩妆~ 我蛮喜欢的说

我看得出很多人也很喜欢 一路上都很多人看 >//////< 还有人主动跟我说很漂亮捏!感觉好棒 好酷哦~ 真的真的感谢化妆师 摄影师 还有editer 和 发型师。 我不知道漂不漂亮 可是就是蛮有型的啦。今天我终于美了 ^^ 今天真的happy 回来自己还拍了很多张 ^^ 先谢谢william他说会把其他的照片寄给我~

Fall in LOVE with beauty. Play with Colours~ the magic of makeup, the magic of beauty

No comments: